مشخصات کلی
| درس | یاسین رحمانی |
| تعداد فایلهای موجود در محصول تا الان | ۱۴ فایل |
| تعداد جلسات تا الان | ۱۴ جلسه |
| میانگین زمان هر جلسه | ۳۰ دقیقه |
| زمان حدودی کل آموزش تا الان | ۸ ساعت |
| نوع آموزش | فایل صوتی |
تا حالا به این فکر کردید که چرا با وجود اینهمه تلاش برای سالم بودن، گاهی اوقات درگیر دردهای مزمن، خستگیهای همیشگی یا بیماریهای مختلف میشیم؟ یا چرا خیلی وقتها روند درمانمون رو نصفهونیمه رها میکنیم؟
علم امروز (مثل گزارشهای معتبر منابع پزشکی از جمله WebMD) به روشنی ثابت کرده که استرس، بدبینی و احساسات منفی، فقط روح ما رو خسته نمیکنن؛ بلکه مستقیماً روی جسم ما تاثیر میذارن، باعث ایجاد التهاب میشن و عملکرد سیستم ایمنی بدن رو مختل میکنن.
اما همون ذهنی که میتونه با استرس ما رو بیمار کنه، قدرت بینظیری هم برای شفای ما داره. همونطور که جوزف مورفی در کتاب معروف «قدرت ذهن ناخودآگاه» از تجربه شخصی خودش در درمان یک بیماری سخت میگه، وقتی ما بتونیم با نیروی هوشمند درونمون ارتباط برقرار کنیم، میتونیم به سیستم خوددرمانگری بدنمون کمک کنیم تا دوباره خودش رو ترمیم کنه.
اگه همه ما سلامتی رو دوست داریم، پس چرا بیمار میشیم؟
جواب این سوال توی یک تضاد درونی پنهان شده. ضمیر خودآگاه ما سلامتی رو میخواد، اما گاهی ضمیر ناخودآگاه ما، «بیماری» رو انتخاب میکنه!
شاید عجیب به نظر برسه، اما خیلی از ما از دوران کودکی یاد گرفتیم که:
- وقتی مریض هستیم، بیشتر بهمون توجه میشه.
- وقتی حالمون بده، بقیه بیشتر دوستمون دارن و بهمون محبت میکنن.
- بیماری یه بهونه خوب برای استراحت کردن و فرار از مسئولیتهاست.
همین برنامههای مخرب باعث میشن ناخودآگاه ما به این نتیجه برسه که «بیمار بودن، سود بیشتری برامون داره».

ترفندهای ذهن برای دور نگه داشتن ما از سلامتی
ضمیر ناخودآگاه برای اینکه ما رو در همون حالت بیماری نگه داره (چون فکر میکنه اینطوری در امانیم)، شروع میکنه به فریب دادن ما. درست وقتی که داریم نتیجه میگیریم، با این جملات تو گوشمون میخونه:
- «ولش کن، تو که خوب نمیشی!»
- «باز هم باید بری دکتر؟ پولت تموم شد که!»
- «اگه قرار بود نتیجه بده تا حالا داده بود.»
و اینطوری میشه که ما درمان، رژیم یا ورزش رو رها میکنیم.
توی این دوره قراره چه اتفاقی بیفته؟
در دوره «من، بدن، سلامتی»، ما یاد میگیریم که چطور این گفتگوهای ذهنی رو بشناسیم و فریبشون رو نخوریم. ما به جای جنگیدن با خودمون، ضمیر خودآگاه و ناخودآگاهمون رو با هم آشتی میدیم تا به یک «صلح درونی» برسیم. همچنین یاد میگیریم که چطور با بالا بردن عزتنفس و احساس خودارزشمندی، به ذهنمون ثابت کنیم که ما لایق داشتن یک بدن سالم و پرانرژی هستیم، بدون اینکه نیازی به باج گرفتن از طریق بیماری داشته باشیم.
همونطور که حضرت مولانا میفرماید:
ای برادر تو همان اندیشهای / مابقی تو استخوان و ریشهای
سرفصلهای دوره
جلسۀ اول
توضیحات ابتدایی و گام اول خودشناسی که برای ادامه دوره نیازه
جلسۀ دوم
قدم اول: انتخاب سلامتی
چگونه بودن طبیعیست؟
جلسۀ سوم
انتخاب سلامتی و جریان طبیعی و دائم وضعیت سلامتی ما و جهت دادن بهش
جلسۀ چهارم
چرا من کارهایی که به ناسلامتیم منجر میشه رو بیشتر تمایل دارم که انجام بدم؟
جلسۀ پنجم
جلسۀ مشترک بین تمام دورههای هک واقعیت
جلسۀ ششم
بیرون کشیدن باورهای بازدارنده ی شخص شما در حوزه سلامتی
جلسۀ هفتم
خنثی سازی باور مخرب «آخرش که چی» و انتخاب کیفیت زندگی
جلسۀ هشتم
خنثی سازی باور مخرب «چون لذت بخشه!»
جلسۀ نهم
خنثی سازی باور مخرب «نمیتونم!»
جلسۀ دهم
نوع نگاه و رفتار ما با جسممون
جلسۀ یازدهم
منِ خودسرزنشگرِ درون
شرح نقشه شکست و نقشه مرگ
جلسۀ دوازدهم
علت ریشهای خودآزاریهای ما
جلسۀ سیزدهم
قانون ذهن، این ابزار قدرتمند (جلسۀ مشترک دورههای هک واقعیت)
جلسۀ چهاردهم
خنثیسازی باور "پررو میشه"
اگه آمادهاید که ریشه مقاومتهای درونیتون رو پیدا کنید و با بدنتون به یک صلح و آشتی عمیق برسید، این دوره دقیقاً برای شما طراحی شده تا قدمبهقدم در این مسیر همراهیتون کنه.
نمایش ادامه توضیحات






پس از آنکه شما کاملاً خالی شدید، چیزی از ماوراء به درون شما فرو خواهد ریخت، و آن لحظه لحظهی دگرگونی است پس از آن، تمام هستی کاملاً دگرگون میشود؛ در بیرون با شگفتی و در درون با دنیای معجزات روبرو میشوید. همین دنیا تبدیل به بهشت میشود، و این بدن، بدنِ بودا میشود. تمام هستی بسیار زنده و رنگارنگ و سُکرآور میشود.
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
اصولاً نیازی نیست که چیزی را از بیرون تغییر دهید. زیرا همه چیز در بیرون همانقدر کامل است که باید و میتواند باشد. تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که:
مراقبتر، هوشیارتر، آگاهتر و خالیتر شوید
🌸🌱🌹⚘🌺🌸🌱🌹⚘🌺🌸🌱🌹⚘🌺
روش صحیح دگرگون شدن نیازی نیست که دنیای بیرونی را تغییر دهید. فقط خود را تغییر دهید محیط و افراد به خودی خود تغییر میکنند فقط خود را تغییر دهید بهشت و جهنم در جای دیگری به جز درون شما نیستند شما آنها را خلق کردهاید.
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
زندگی بالا و پایین داره نوسان داره.نبض این جهان هستی
نوسانه من به عنوان انسان باید این نوسان رو بپذیرم…
این پایین آمدن ها و رنج ها در زندگیهمانند کمانی است که برای یک پرتاب عالی کشیده می شود این رنج ها و پایین آمدن ها پله های رشدی برای ماست نه مایه عذاب و آزار ماهمانگونه که درد و رنج ورزش کردن را برای سلامتی و تناسب اندام به همراه داریم برای رشد در زندگی مان هم این رنج رشد پیش برنده ماست و این حقیقتی است که باید به آن آگاه باشیم و بپذیریم…
🌿⚘🌿⚘🌿⚘🌿⚘🌿⚘🌿⚘🌿⚘🌿⚘
دلیل اینکه شما الهام رو دریافت میکنید ولی به اون عمل نمیکنید اینکه دیتای شما دخالت میکنه و نمیزاره بهش عمل کنید و جلو برید.
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
الهام یا شهود از کجا میاد؟ از صفر میاد … از سمت الوهیت
زمانی که الهام به سراغ شما میاد و شما بهش عمل میکنید بی چون و چرا ،دلیلش اینکه زمانی که شما خیییییلی خوب پاکسازی انجام بدید #به_طور_خودکار_به_الهام_عمل_میکنید(عمل انجام شده) و درست ترین حالت در پاکسازیم همینه
🌸🌱🌹🌸🌱🌹🌸🌱🌹🌸🌸🌸🌸🌸
شما یه حق انتخاب دارید اونم اینکه زندگیتون رو یا براساس الهام(شهود) پیش ببرید یا خاطره(دیتا)
اکثر ماها با خاطره (دیتای که در حافظه ما هست) زندگیمون رو متاسفانه پیش میبریم یعنی براساس کارهای که در گذشته انجام دادیم یا برنامه ریزی های گذشتمون جلو میریم و دقیقا این چیزیه که ما میخوایم پاکسازیش کنیم تا بتونیم زندگیمون رو با الهام پیش ببریم
🍁🌹🍁🌹🍁🌹🍁🌹🍁🌹🍁🌹
ما چطوری میتونیم مشکل رو حل کنیم وقتی اصلا نمیدونیم مشکل کجاست؟مشکل از درون و به خاطر دیتاهای هست که در ناخوداگاه ما هست و با پاکسازی و قبول مسئولیت صد در صد میتونیم اون دیتا رو پاک و به صفر برسیم
وقتی صحبت میکنیم این منِ واقعیمون نیست بلکه اطلاعات درون روحمون که حرف میزنه
⚘🌺🍂🌸🌱🌹⚘🌺🍂🌸🌱
اگه با خودت صادق باشی و جواب این سه سوال رو بدونی ،قضایا خیلی خوب میتونه پیش بره!اون سه سوال چیه؟ من کی هستم ؟ مشکل چیه و مشکل از کجاست ؟درک جواب این سه سوال تو رو به درون و مسئولیت پذیری سوق میده
🍀💮🌿🍁🏵🌻🍀💮🌿🍁🏵🌻
مدام این سوال رو از خودت بپرس که من کی هستم؟ یه واقعیت وجود داره که ما هر لحظه یه شخص دیگه ایم و خودمون نیستیم و در این رابطه هم با خودمون صادق نیستیم
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
ما همیشه توو زندگیامون دنبال تغییر دیگران بودیم و اکثر مواقع هم جواب نگرفتیم … پس این خیلی مهمه که توجهمون به سمت درون خودمون برگرده و متوجه بشیم که درونمون چه خبره
🌿💮🌱🌹🌿💮🌱🌹🌿💮🌱🌹🌿💮🌱🌹🌿💮🌱
مشکلت چیه؟! بیماری؟ فقر؟ رابطه نامناسب؟ ترس؟ و…
اسمش اصلا مهم نیست ! پس توو اسم مشکلت گیر نکن و الکی مشکلتو با شخصی سازی توو ذهنت بزرگش نکن، دیتاش قابل پاک شدنه
💞❣💟💞❣💟💞❣💞❣💟💞❣💟💞❣💟
اینو رو یادت باشه که اصل وجودیه تو صفر،خالی،خلوص روح،سکوت،تهی هست یعنی شما رها و در صلح و آرامشید ورای همه ادراکات
وقتی شما در خاطرات گیر کردی پس عملا درگیر بیماری ،رنج ،مشکل،فقر و… میشی یعنی اطلاعات در شما نقش پررنگی داره پس طبیعیه با این مسائل دس به گریبان و داخلشون گیر کنی و عملا درونت از تعادل خارج و دچار هرج و مرج بشه
☘🌴🍂🌺🌲🦋☘🌴🍂🌺🌲🦋
ما نمیتونیم صفر رو پاک کنیم ولی اطلاعات رو چرا !! و همینطور که اطلاعات رو پاک میکنیم اونهارو(مشکلات و حس ِخاطرات) هم پشت سر میذاریم و اثری ازشون نمیمونه
🌻🌿🌹⚘🌺🌻🌿🌹⚘🌺🌻🌿🌹⚘🌺
همین که شروع به حرف زدن میکنی یعنی در رابطه با دیتاهات حرف میزنی و نتیجه این رفتارت هم ،گیجی و گیر کردن توو احساساتت و عمیق تر شدن درد مشکلته … پس اینو خاطرت باشه تو زمانی که در صفری نیازی به صحبت خاصی نداری !پس چیزی که داری میگی مزخرفه
⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
هر موقع چیزی میبینید که به مذاقتون خوش نمیاد و از ته دوس دارید از زندگیتون هلش بدید بیرون ،به جای فرار از اون قضیه یا انتقاد کردن یا … با روی باز ببینیدش و با تمام قلبتون بپذیرید که این منشاش فقط و فقط از درون خودتون آب میخوره و بگید وای یه فرصت خوووب برای پاکسازی دارم و شروع کنید به پاکسازی تا پاک بشه و خاطرتونم باشه دیتا به یکباره پاک نمیشه و زمانبره
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
ماها همه صفر هستیم !صفر یعنی آزادی … آزادی آشغال نیست !آرامشی ورای همه ادراکات ،این شما هستید.
💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
همه ی ما کاملیم و زمانی که در صفر باشیم ،همه ی افراد رو هم در صفر ملاقات میکنیم پس اگر میخوایم به عنوان یه درمانگر در شغلمون موفق باشیم باید آشغال های درون خودمون رو پاک کنیم تا اون فرد ،دیتاهای مشترکش با ما رها بشه و درون اونم پاک بشه. پس فاز درمانگر برندار ،در واقع تو باید خودتو درمان کنی(اینو به همه مسائل تعمیم بدید)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ما هر لحظه در حال جمع آوری دیتا(آشغال،خاطره) هستیم و این موضوع باعث فاصله ی ما از من واقعی و کاملمون میشه
☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سلام هم مسیر :
اگه خسته شدی و داری فکر میکنی که دست از پاکسازی برداری، خواستم بهت بگم
یه فرصت دیگه به خودت بده. بسیاری از ناکامی ها ناشی از این است که هنگام تسلیم شدن نمی دانید که تا چه حد به معجزه (وضعیت صفر) نزدیکید.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سلام استاد عزیزم این دوره واقعا عالی بود و من کلی از باورها رو متوجه شدم واقعا وقتی مریض بودیم خیلی ب ما توجه میشد و من همیشه خودم و سرزنش میکردم خدا رو شکر بخاطر وجودت خدارو شکر بخاطر آگاهی
واقعا عالی هست این دوره و کلا همه ی باورهای اشتباهم رو ک ی عمر داشتم باهاش زندگی میکردم رو تغییر داد و مهمتر اینکه عالی ترینش جلسه یازدهم بود ک با این جلسه منی ک همیشه خودم رو بخاطر کاری سرزنش میکردم تونستم مچ این خود سرزنشی ها رو بگیرم و ب نحوی فکر میکنم خیلی خیلی کمتر شده و هر موقع بهش اگاه میشم مچش رو میگیرم و ب آرامش میرسم یعنی فوق العاده س
خدایا شکرت بابت این آگاهی ها🙏🙏🙏🙏
امیدوارم به زودی دوره اش رو بخرم و انجامش بدم
باید دوره جذابی باشه از سر فصل های کتاب مشخص
سپاس از شما استاد بزرگوار 🌺🌺🌺🌺
امیدوارم بتونم این محصول و بخرم
ممنون🤍
💎 🤍 👍